Ik neem mijn praktijk, en u als cliënt serieus en ben daarom aangesloten bij beroepsvereniging VIV (Vereniging Integrale Vitaliteitskunde) en de overkoepelende kwaliteitsregister RBCZ.
Neem gerust een kijkje op hun websites voor meer informatie.
Als lid van Vereniging Integrale Vitaliteitkunde ben ik aangesloten bij de geschillencommissie van CAM Coöperatie, waardoor ik tegemoet kom aan de eis die door de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten, Geschillen en Zorg) verplicht wordt gesteld. De volgende stappen worden gevolgd:
Een klacht maak je in eerste instantie bespreekbaar bij mij.
Leidt dit niet tot een oplossing dan neem je contact op met mijn beroepsvereniging. Je kunt gebruik maken van het klachtenformulier en klachtenreglement op de website vivnederland.nl.
Mijn beroepsvereniging brengt je in contact met een onafhankelijke klachtfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris onderzoekt onder andere de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
Indien de onafhankelijke klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie.